دخـــــــــتـــــــــرکـــــــــ تـــــــنــــــــــهـــــــــــــــــا

هــــیــــس گــــوش کـــــن یـــــکــــی داره گــــریــــه مــــیــــکــــنــــه...

 

سلااام.سلام به خدایی که دوستی را در نگاه و اشنایی را در لبخند و غریبی را در غربت و جدایی را در اشک افرید زندگی یک خاطره است و جدایی قانون طبیعت

 

بیا تا قانون شکن باشیم!

 

-----          -----          -----      -----

 

حضرت ادم وقتی از بهشت بیرون می رفت

 

خدا گفت=نازنیم ادم با تو رازی دارم...

 

اندکی بیشتر ای...

 

ادم ارام ونجیب امد پیش...!!!

 

زیر چشمی به خدا مینگریست...

 

دل انگار گریست...!!

 

گفت= نازنیم ادم قطره ای ز چشمان خداوند چکید...

 

یاد من باش که بس تنهایم...بغض ادم ترکید...

 

گونه هایش لرزید

 

به خدا گفت من به اندازه ی گل های بهشت...من به اندازه ی عرش...نه...نه...به اندازه ی تنهاییت ای هستی من دوستت دارم...!!

 

ادم کوله اش را برداشت...

 

خسته و سخت قدم برمیداشت...راهی ظلمت پرشور زمین زیر لبهای خدا را شنید...نازنینم ادم...

 

نه به اندازه ی تنهایی من..نه به اندازه ی گلهای بهشت...که به اندازه ی یه دانه گندم تو یادم باش!...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 9 اسفند 1393برچسب:,ساعت20:14توسط saha | |